+420 739 385 023

Nejčastější dotazy

Otázky

  1. Kdy mohu očekávat objednané zboží?
  2. V kterých městech lze zboží převzít osobně?
  3. Co mám dělat když mi nesedne velikost trička?
  4. Nedaří se mi objednat zboží přes váš internetový obchod, co mám dělat?
  5. Chci si objednat tričko, ale není skladem. Co mám dělat?
  6. Kde najdu tabulku velikostí?
  7. Z jakého materiálu jsou vaše trička?
  8. Chtěl bych vrátit zboží a dostat zpět svoje peníze, je to možné?
  9. Jakým způsobem u vás mohu zaplatit za svoji objednávku?
  10. Jaká je adresa sídla Trikator.cz?
  11. Jaká je cena poštovného?
  12. Zaplatím stejné poštovné při objednání více kusů zboží?
  13. Posíláte zboží i na Slovensko?
  14. Mohu sledovat trasu mého balíčku, který jste mi odeslali?
  15. Jaká je záruka na vaše zboží?
  16. Nenašel jsem odpověď na moji otázku.

Odpovědi



  1. Kdy mohu očekávat objednané zboží?

    Objednávky přijaté v pracovní den do 13:00 expedujeme ještě v tentýž den a následující pracovní den je doručíme na jakékoliv místo v ČR. Doručení tedy trvá 24-48 hodin v pracovní dny. Na Slovensko, přes Slovenskou poštu, je dodací lhůta zpravidla 3-5 pracovních dnů. V případě využití vyzvednutí objednávky přes pobočku HeurekaPoint Bratislava je doba dodání pouze 24 hodin (v pracovní den). Ber, prosím, na vědomí, že v případě platby převodem jsme nuceni s odesláním objednávky čekat do doby, než přijmeme tvoji platbu. O odeslání zboží informujeme emailem a SMS na tvůj mobilní telefon.



  2. V kterých městech lze zboží převzít osobně?

     


    V balíčku od nás najdeš fakturu, jejíž druhá strana slouží jako reklamační formulář. Tento formulář stačí vyplnit, a spolu se zbožím, které chceš vyměnit, poslat zpět na naši adresu, o zbytek se už postaráme. Balíček pošli obyčejně nebo doporučeně, nikdy však na dobírku! Takové balíky nepřijmeme a pošleme zpět. Poštovné směrem k tobě při reklamaci hradíme my.
     
  3. Nedaří se mi objednat zboží přes váš internetový obchod, co mám dělat?

    Narazil jsi na problém během objednávkového procesu a nevíš si rady? Není nic jednoduššího než nás zkontaktovat. Rádi ti s objednáním pomůžeme.

  4. Chci si objednat tričko, ale není skladem. Co mám dělat?

    Čas od času se může stát, že díky zvýšenému zájmu, vás zákazníků, některý produkt vyprodáme. V tomto případě vždy zveřejníme předpokládané datum opětovného naskladnění triček na stránce konkrétního produktu. Stačí si nastavit hlídání (odkaz Není tvoje tričko na sklade pod výběrem velikostí) a jakmile tvé tričko naskladníme, budeme tě informovat :-)

  5. Kde najdu tabulku velikostí?

    Tabulku velikostí najdeš na www.trikator.cz/velikosti a na každé stránce s tričkem přímo nad výběrem velikostí.

  6. Z jakého materiálu jsou vaše trička?

    Naše trička jsou vyrobena pouze z kvalitní 100% bavlny. Materiál je přírodní, zdravotně nezávadný a trvanlivý. Bavlna je předepraná a nemá tedy tendenci měnit velikost během postupného praní.

  7. Chtěl bych vrátit zboží a dostat zpět svoje peníze, je to možné?

    Určitě. U nás máš na vrácení zboží 14 dnů.

    Chápeme, že ne vždy musí zboží odpovídat tvé představě, přeci jen se jedná o nákup po internetu. Ať už je důvod vrácení zboží jakýkoliv, žádný strach, peníze ti vrátíme! Stačí zaslat zboží zpět na naši adresu spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který najdeš na druhé straně dodané faktury. Zboží můžeš vrátit do 14 dnů od jeho nákupu, musí být nenošené, nepoškozené a nevyprané. Peníze ti budou vráceny na tvůj bankovní účet.

  8. Jakým způsobem u vás mohu zaplatit za svoji objednávku?

    V současnosti je možné platit online kreditními kartami (zajišťuje GoPay.cz), na dobírku (pošťákovi při přebírání balíčku) nebo převodem na náš bankovní účet.

  9. Jaká je adresa sídla Trikator.cz?

    TRIKATOR.CZ s.r.o.
    Žirovnická 3133/6
    106 00 Praha 10

    Tato adresa slouží ke korespondenci a reklamaci zboží.

  10. Jaká je cena poštovného?

    Cena poštovného začíná na 39 Kč. Všechny ceny poštovného a možnosti přepravy nalezneš na stránce www.trikator.cz/doprava-a-platba

  11. Zaplatím stejné poštovné při objednání více kusů zboží?

    Samozřejmě! Ať už si objednáš jedno anebo sto triček, vždy zaplatíš pouze jedno poštovné, vycházející z našeho ceníku. Navíc při objednávce nad 1000 Kč (bez poštovného) máš poštovné zcela zdarma!

  12. Posíláte zboží i na Slovensko?

    Ano, posíláme! Ani bratia ze Slovenska tedy nepřijdou zkrátka. Cena poštovného již od 1,49 eura. Více informací o dopravě na Slovensko naleznete na http://www.trikator.sk/doprava-a-platba

  13. Mohu sledovat trasu mého balíčku, který jste mi odeslali?

    Ano! Pokud využiješ dopravy přes Českou poštu, na email ti ke každé objednávce automaticky pošleme speciální odkaz, na kterém nalezneš unikátní adresu, která ti umožní sledovat cestu tvého balíčku. Budeš tak přesně vědět, kdy balíček dorazí. U dalších přepravních metod na možnosti sledování balíčku pracujeme.

  14. Jaká je záruka na vaše zboží?

    Na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka 2 roky.

  15. Nenašel jsem odpověď na moji otázku.

    Nenašel jsi odpověď? Rádi ti poradíme na emailu nebo telefonicky. Stačí nás zkontaktovat.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace